Eller, om oss och om oss. Det är ju bara jag.
Med en
kapacitet som flera och ett stort nätverk.

Med mycket talang och många års övning har skrivandet blivit min superkraft.

För sju år sedan utbildade jag mig till digital copywriter på Berghs School of Communication. Och fick jobb som produktionsledare och copywriter på en underbar byrå i Gamla Stan. Där lärde jag mig massor och det gjorde att jag vågade ta steget att bli egen.

Jag har över tio års erfarenhet från kundsidan, i roller som kommunikationsansvarig, marknadschef och operativ chef.

Att ha jobbat på stora företag som KPMG, EF och JENSEN education har gett mig stor förståelse för hur det är att driva bolag, sätta och hålla en budget, personalpolitik och vikten av att alltid leverera i rätt tid och till hög kvalitet.

Utöver digital copywriter är jag dessutom utbildad företagsekonom och personalvetare inom organisationspsykologi.

Mina värdeord - ja, jag har såna.

Kvalitet

Jag lämnar inte ifrån mig något halvdant. Är jag osäker på något så frågar jag och jag har gärna en dialog med mina kunder under arbetets gång. Jag är stolt över det jag gör, utan att vara känslig för feedback. Mitt främsta mål är att göra mina kunder nöjda.


Mod

Jag är ganska orädd av mig och sover gott på nätterna. Min långa erfarenhet gör att jag vet att det alltid löser sig. Jag litar på min förmåga och vet att jag har mycket att bidra med.


Effektivtet

Jag är både snabb som tusan och noggrann. Jag hugger helst tag i en uppgift direkt och njuter av att bocka av den. Ni kommer inte behöva höra av er och fråga hur det går, för det går troligtvis bra och jag kommer hinna höra av mig först.


Professionalism

Jag vet att det kan vara knepigt med konsulter. Jag håller vad jag lovar och beter mig som folk. Jag signerar gärna ett NDA om ni vill ha på papper att jag håller mitt uppdrag för mig själv. Jag säger vad jag tycker men trampar inte någon på tårna.